niedziela, 15 maja 2011

Idealny wygląd

W końcu zawitała wiosna, więc nareszcie można zrzucić grube kurtki i pokazywać się wszędzie. Kiedy przyjdą cieplejsze dni można spokojnie ruszyć nad morze, czy tez na basen i paradować w kostiumie. Tylko czy aby na pewno jesteśmy na to gotowi?

Jak to z kobietami bywa, bardzo często narzekamy na nasz wygląd. Niby wyglądamy dobrze, ale zawsze mogłoby być lepiej. Pasowałoby zrzucić chociaż 5 kilo i byłoby idealnie. Kiedy przychodzi okres wiosenny nagle wszyscy chcemy wyglądać inaczej, lepiej. Wraz z wiosną budzi się w nas energia. Czas ją wykorzystać.

Chcąc wyglądać nieskazitelnie musimy odrzucić wszelkie słodycze, chipsy, fast-foody. Żadne tabletki i żadna dieta nam nie pomoże jeżeli nasze smutki będziemy zajadać słodyczami. tabletki są pomocne tylko wtedy, gdy nie spożywamy słodkiego. tabletki pomagają nam pozbyć się tłuszczu, który spożywamy poprzez tłuste dania, tj: golonka, boczek.


Dieta, która rzeczywiście działa i pozwala szybko zrzucić zbędne kilogramy opracowałam sama na własnym doświadczeniu. Stosowałam już chyba wszystkie diety z możliwych, ale efekt był zawsze taki sam. Jak pozbyłam się 10 kilo w 14 dni, to przybrałam 12 kilo w ciągu dwóch miesięcy nie jedząc praktycznie nic.I tak mi zawsze wychodziło. Jednak stosując dietę białkową, delikatnie ją przerobiłam aby odpowiadało mojemu trybowi dnia i abym mogła ją cały czas stosować.

Jestem na mojej diecie już dwa miesiące i jest mi z tym dobrze, niczego mi nie brakuje, a chudnę cały czas.

Dzień zaczynam od serka wiejskiego lekkiego z kubkiem kawy z mlekiem bez cukru. To dziwne ale po serku nie chce mi się nic jeść. Kiedy czuję głód jem albo batonik Nestle Fitness, albo płatki Nestle Fitness z mlekiem, albo jakiś owoc. Wszystko zależy od tego gdzie mnie złapie głód.

Kolejnym posiłkiem jest obiad. Najlepiej go spożyć między13 a 15 godziną. Obiad jest jedynym posiłkiem dowolnym. Podczas obiadu mogę zjeść wszystko co ugotuje oprócz: ziemniaków i makaronu. Najczęściej robię zupę marchewkową, ryż z kurczakiem w sosie chińskim, kurczaka w sosie śmietanowym z makaronem razowym, czy też schabowego bez żadnych dodatków.

Po obiedzie ostatnim posiłkiem jest kolacja. Kolacje należy spożyć maksymalnie o godzinie 18, nawet jeżeli kładziemy się spać o 24. Na kolacje spożywamy płatki Nestle Fitness z mlekiem i tyle. Jeżeli wieczorem poczujemy głód możemy napić się szklanki mleka lub wody z miodem.

Cały czas trzeba pić bardzo dużo wody niegazowanej!! Minimum 1,5 litra dziennie

Najważniejszym elementem diety są ćwiczenia. Ćwiczenia należy wykonywać przed położeniem się spać lub po przebudzeniu. Można biegać, robić brzuszki - dowolnie, byle się spocić. Już po pierwszym dniu można zobaczyć efekty. W ciągu miesiąca można zrzucić nawet 10 kilo.

Jeżeli niemożliwe jest aby odrzucić całkowicie słodkości można raz na tydzień zjeść jakieś dobre ciasto, czy czekoladki. Ale im dłużej bez słodyczy tym lepiej. Można również robić sobie przerwy w diecie tygodniowe i potem do niej wracać wtedy efekty są lepsze, ale nie można rezygnować z ćwiczeń.

POWODZENIA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz